Habár teljes felújítás a cél, addig nem nyugodtam, míg a hangját nem hallhattam. Karburátorok takarítása, gyújtás átnézése, próbatank, és benzin a hengerekbe. Nehezen, és csörögve ment a motor és a kuplung is teljesen be volt állva, ezért nem tudtam menet közben próbálni. Közben próbáltam minél több alkatrészt beszerezni, jártam a börzéket, és ismerőseimtől is kaptam segítséget. A motor szétszerelésekor újabb probléma merült fel. A dugattyúgyűrű eltört a balos hengerben még régebben, és mély hornyot húzott a henger falába. Egy pár hengert a pápai börzén beszerztem, dugattyúkat pedig Honda MBX-hez valót vettem. A fúrást megbízható szakemberre bíztam. A főtengelyeket yamaha Dt 125 hajtókarokkal lettek felújítva, melyben Neumann László volt nagy segítségemre. Laci bácsi készítette nekem a plexit, és hátsó sárvédőt is a motorra. Az eredeti kuplungról csak rosszakat hallottam, ezért hosszas utánajárás után sikerült találnom egy olyan olasz motor kuplungját, melynek a kosarát rá tudtam oltani az eredeti fogaskerékre, és az aprilia lamelláit tudtam használni. Gyújtásban Frecska Ákos segített, ugyanis egy erre a típusra készült, komoly, jeladós gyújtást kaptam némi alkatrészért cserébe. Nagy segítség volt még Győrvári András, sok apró alkatrészt, és a csapágyakat, szimmeringeket tőle szereztem be. Cserna László is néhány alkatrész cserélésével hozzájárult a motorhoz. Nagy segítség volt, egy önzetlen barátom segítsége, Horváth Péteré, tőle kaptam kipuffogó könyököket, gyújtás kapcsolót, és kulcsot, valamint harcsaszájat. A karburátorok komplettírozásában Németh Zoltán volt segítőkész. Szóval nagyon sok segítséget kaptam, ezúton is köszönöm nekik. A motor még mindig nem 100%os, krómozni kell pár alkatrészt, és egy pár új kipuffogót kap majd későbbiekben.  <tothszi@gmail.com>

Szerző: tothszilard  2009.09.05. 23:16 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://p-20.blog.hu/api/trackback/id/tr71362818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bcr370 2009.10.11. 13:48:15

Ez a legjob p20 a világon ;)
süti beállítások módosítása