Már késő délután volt, mire letoltuk a futóról a motort, immáron Csesztregen a saját udvarunkban. Először is körbejártam, és néztem, hol is kezdjem. Összességében nem mindennapi motor lehetett ez annak idején. Talán cruiser stílust üthetett meg egy formás kis üléssel. Csakhogy én egy közel gyári kinézetű motort szeretnék. Nézzük, milyen alkatrészekre lesz szükségem. Elsődleges dolog, az ülés, mivel az nincs is rajt semmilyen. A tank számomra ismeretlen csepp formájú. A sárvédők házi gyártmányok lehetnek, ezeket cserélni fogom. A kormány hasonlít a babetta, és a komáréhoz, de sajnos nem a P20asra. Még a kezelőszervek sem azok. A lámpafej P21, és P12 típusokra való, de sajnos a P20asokon nem ez volt. A lánc szabadon fut, erről sajnos a tokozást az évek alatt levették. Az első kerék egy korábbi típusból való, ebbe kisfékdobos, és 18"-os való. A kipuffogók hosszából vágtak el, és a könyökök is úgy lettek faragva rá. Lábtartók, berugókar alakítva lett, a váltókar egyhengeresről került rá, ezeket cserélni kell. Tehát az első benyomás nem a legjobb, de nem menthetetlen. Néhány költségkímélő elképzelést próbáltam megvalósítani, mint például a P10 lámpafej, ami nem lett végleges. A festés és a csíkozás saját művem volt. Nem tökéletes, de első megnyilvánulásnak megfelelt.

 

Szerző: tothszilard  2009.09.04. 19:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://p-20.blog.hu/api/trackback/id/tr301360589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása